Кошик
24 відгуків
+380 (97) 727-45-00
+380 (63) 438-14-47
SIMPLE - магазин для всієї родини
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Товар ви можете повернути, якщо він був отриманий в присутності працівника служби доставки. OlIPMP STORE не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо товар не був перевірений при отриманні. Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення товару належної якості можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні, збережено усі бирки, коробка (для взуття), оригінальне упакування. 
 Для того, щоб повернути товар потрібно: 1. Уважно заповнити заяву про повернення товару, яку Ви знайдете разом з отриманим замовленням 2. Упакування товару у повній комплектації. Його первісний вигляд, властивості, всі фабричні ярлики, пломби збережені (тобто, повертаєте товар в такому вигляді, як ви його отримали). Важливо: оригінальна коробка не повинна бути пошкоджена. 3. Повернути товар можна службами Нова пошта, Укрпошта або Meest ПОШТА. Це адресна доставка на склад. Адресу відправки уточнюйте у менеджера. (Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова пошта, Укрпошта або Meest ПОШТА). Для повернення товару службою Нова пошта - скористайтесь послугою - «Легке повернення». Це простий сервіс, який дозволяє швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов Вам з певних причин. Ознайомитись з більш детальною інформацією можна за посиланням - «Легке повернення».. ВАЖЛИВО! Якщо Ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою посилкою. Якщо Ви повертаєте декілька товарів з одного замовлення, то потрібно оформити повернення товарів на ті склади, звідки було відправлено Вам.
 Оплата за пересилку: * пересилка товару здійснюється нашим коштом у випадку повернення товару неналежної якості * пересилка здійснюється коштом клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору тощо). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" ("Про захист прав споживачів"), затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню. До товарів, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ, відносяться: * Предмети сангігієни * Пір'яно-пухові вироби * Рукавички * Білизна натільна * Панчішно-шкарпеткові вироби * Антифог Ви можете оглянути товар на відділенні і в разі, якщо товар вам не підійшов - відмовитись від отримання!!!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner